FollowerS

Monday, July 8, 2013

Good news

25.6.13:
Syukur Alhamdulillah atas limpah kurnia yang Allah berikan kepada kami berdua.


Tadi aku pergi klinik untuk cek demam plus nak check jugak pasal problem aku yang belum jugak pregnant2 nie. At the same time memang aku demam teruk dan terlambat period about 5 days.
Masa menunggu giliran tu, aku punyalah kepanasan. Siap berpeluh lagi. Padahal kat klinik tu punyalah sejuk. Huhuhu... Biasalah temperature badan org demam nie, memang bertentangan dengan temperature badan org yg normal.
Dah sampai turn aku, selamba jer aku bercerita kat doc pasal demam, pasal aku terkena gigitan bed bug. Last2, aku bagitaulah kat doc pasal aku ni dah terlambat period. Terus doc panggilkan nurse untuk check urine.
Then, tunggu lagi.
After a few patients keluar masuk, doc panggil lagi.
" Ok, the result is positif yer Puan." Aku punyalah menangis bila dapat berita tu. Sampaikan doc bercakap pun aku dh tak dengar apa sebab memang shock giler... Subhanallah. Allah Maha Besar. Sesungguhnya Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Syukur ya Allah...






Kalau ikutkan my last period, my due is on 28th February 2014.
So, next Tuesday,  kene datang klinik lagi for ultrasound check.

Balik ke rumah, kene call hubby mintak tolong dia ambikkan kat klinik. Terus tak berani nak naik motor dah. Sebab aku punya history dulu. Tu yg buat aku more careful this time. Kiteorg tukar, hubby naik motor aku driving.

Mr. Husband pun ucap yg tak terhingga atas anugerah dari Allah ini. Alhamdulillah...

Tak sabar betul nak tunggu next week for another check-up. Yeayyy!!! Happy... :) :D


To be continued....

No comments: