FollowerS

Friday, May 3, 2013

Thank u..

Assalam suma.. Dah lamak sik update blog. Rindu eh. Erm... Haritok sik berapa nak sihat, lepas masak bubur nasi & makan tek, trying to have a good rest @ sleep. Ternyata sik dapat nak melelapkan mata. So, the alternative is, review my blog yang dah bersarang tok.. hehehe...

Suddenly terfikir, dah lamak juak sik diagak flu tok. Bila dah kenak, nanak. Hahaha.. Nasib juak still dapat nak masak mun sik tek, terpaksa nunggu hubby beli tapau. Yah.. kan susah gik mun dah giya.

Ahamdulillah.... Allah maseh sayangkan aku, berik aku peringatan, agar lebih banyak mengingati-Nya, lebih mendekatkan diri pada-Nya. Syukur ya Allah atas kurnia-Mu selama ini. Aku hamba-Mu yang selalu lupa, lalai ya Allah, berikan aku petunjuk-Mu ya Allah...

Dalam pada ya juak, aku berfikir, tok rasa orang pregnant kali. Sik nyaman nyawa & badan sakit-sakit. Padahal sik adalah molah kerja berat. Nasib jak sik mual, mun mual lalu lah aku kurus. hahaha... Cita-cita ya!

Recently,  banyak juak yang aku dah belajar through my experiences with my colleagues around me. Syukur sangat-sangat Allah telah titipkan orang-orang yang baik-baik di sekelilingku. Mereka tok yang banyak membantu, memberi sokongan moral ngan aku. Membuatkan aku begitu sayangkan mereka. Mengingatkan aku betapa indahnya hidup ini.

First of all,  I wanna say thank u to my lovely friend, Dewi coz terlalu banyak support me. She teaches me how to rebuild the life,  selepas banyak perkara sukar yang aku lalui. Nya nang bait, sampe berik pusak indah lok. Hehe... Padahal kamek 2 baruk jak bekenalan, baruk jak bekawan. She is adorable.


Isn't she? Hehehehe...




This is Coco, pusak yang diberik Dewi.  Kiut kan? Apapun, hanya doa yang mampu kuhadiahkan buat Dewi atas kebaikan budi nya padaku...

No. 2, rasa terima kasih tok kuucapkan buat teman teristimewa ~ Rosidah Abdullah @ Mami. Kitakla kawan kamek paling sporting.  Love ya! Terlalu banyak cerita kita 2, cukup kamek madah di sitok mi, " Count on Me" but please don't "Talking to the Moon"... You know lah mi. Hehe...



Mami with her bambam, Syahmina... Love you both dear. Muuuaahhhssss...

Then, my sweetie friend, Eta. Eta tok lah yang selalu support aku dalam susah senangku. Selalu nya berik kata- kata semangat bila aku down, she remind me a lot. Hanya Allah yang dapat membalasnya dear...  Thank u so much darling.



Time tok nya pregnant, kinektok dah beranak dah. Baby girl ~ Wan Atilah Ameera ~ Sweet kan?

Aher skali,  untuk sayangku @ my husband.  Terima kaseh yang sik terhingga sebab menyayangi kamek seadanya, also be a good husband to me, always support me all this while dalam susah & senang kita walaupun kadang ribut taufan melanda. Hahaha.. I love u with all my heart sayang...  




Aku mendoakan agar kita semua berada di bawah lindungan-Nya serta mendapat redha-Nya... Amin.

Mata pun maok nak pejam dah, good nite! Assalam...


P/S: Lamak gilak sik update blog,  lalu berjela-jela jak ucapan. Hahahaha...

No comments: