FollowerS

Monday, December 12, 2011

Dream come true

Nak dipolah crita, dolok, aku teringin nak ada opis dikpun, maksud nya, ada meja dikpun, pc dikpun.
Besz... Asa bos asa walaupun ya cuma angan-angan jak. Tapi sik salah berangan nak?

Kinektok, syukur Alhamdulillah... hajat dan mimpi ya dah tercapai.



tada.....


Toklah meja dan tempat aku. So sweet kan? Perasan da jak aku lok! hahaha... Tedah! 

Anyway, nang enjoylah kerja di cya. GM besz, bos bait, kawan-kawan pun ok.

Tok, adalah minggu ke-3 aku kerja di ctok, xberasa eyh. Dan yang paling besz nya, sik lamak gik, Terimak!
Yeay!!!

Biasanya, mun ada perayaan, (macam kinektok, sik lamak gik nak celebrate Xmas) gaji akan dikeluarkan
lebih awal. Sik sabar nak cerik gaji pertama. Huhu... Sampey juak aku oh.. Bagey orang sik kalak kerja dan trimak gaji. ADOI! bak kata Johan Raja Lawak.



* Ariva Gateway Kuching T-Shirt

Baju T-Shirt tok adalah untuk hari Jumaat. Rilex! Ariva Peace yo! 

So, untuk 3 minggu tok, suma berjalan dengan lancar, cuma maok biasakan dirik dengan tempat baru. 
Suasana baru, segalanya baru. 

Thanx God for this opportunity! Syukur, Alhamdulillah...

2 comments:

a2imo Oonik said...

kitak keja sine kinek tok nah?

Ari Isfuzzy said...

di Ariva Gateway Kuching. dolok namanya Sommerset Gateway, dh tukar management dh.