FollowerS

Monday, March 21, 2011

What a bad day...

Selepas pulang dari jenjalan, aku driving dalam hujan, hubby tido sebelah, penat gile la tu...
Aku pon kalau ikutkan, takut la jugak nak meredah hari hujan lebat tapi what to do, demi kasih kuturutkan... (hubby da penat,so,die mintak aku yg drive)
Sepanjang jalan smooth je, dah nak sampai kat umah, boleh pulak terkena eksiden kecik, nasib baik xde ape2... Nervous gile aku.. Hubby yang g settle ngan pakcik yang empunya kereta Avanza tu. Dalam hujan dia sanggup redah jugak demi nak pertahankan aku... Thanx sayang...
Kereta sebelah2 da bising.. Bodoh tol lah, ingat kite nie, nak ker eksiden... hish!!!



* Lesson of da day : kalau kat bulatan biar tengok kereta depan, alert kat kereta di depan dahulu, bukan di bahagian kiri... pfffttt...

No comments: