FollowerS

Tuesday, March 15, 2011

BelaJaR

Hari demi hari kita belajar, macam aku jugak.... Even tough we r not happy with certain situation, we need to face it. Macam keje aku yg kene facing guest everyday, memang kekadang buat kite menyampah dgn gelagat manusia tp kita sendiri pon manusia jugak, so, be profesional ok.... Hehehehe... > It is reminder for me...


We have to know when it is the right time to express the feeling... We cant just simply throw away all da sadness, fearless, madness just like that... =)


Mak selalu pesan, pandai-pandai bawak diri.... Tak selamanya, mak dapat bersama kamu... Dengan penuh kasih sayang seorang ibu, mak kucup hangat pipi ku.... Great moment macam tu yang selalu buat aku makin kuat...


Hubby selalu nasihat: Saya selalu support awak, as long awak tau, saya sayangkan awak, awak tau bawak diri, itu dah cukup buat saya... Lantas, jemariku digapainya, ciuman sang suami singgah di situ. Begitulah indahnya dunia dengan iringan doa orang tersayang.


Akan selalu aku kenang & pelajari setiap apa yang berlaku sebagai great moment in my life. Semua, susah senang, salah benar, adalah lesson untuk kita.


Sentiasalah menadah tangan, memanjat syukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurnia rahmat dari - Nya... Allahu Akbar...

No comments: