FollowerS

Friday, June 11, 2010

Hero TerBaru ku.....


Ha.... Toklah org nya....
FARID KAMIL
Adoh heh... Handsome da jak... walaupon org madah xensem, 
yg penting, aku pandey te 'pol' in lep ngan nya indah lately...
Since cita "I'm Not Single", 



dah terserlah kemachoan nya, xjuak aku brapa
lalek sbenanya, tapi d sebab kn oleh masa ku 
diat nya belakon lam "Lagenda Budak Setan" ya, aku jadi gila oleh nya...
Dahlah time ya, kamek 3 anak buah ku terpaksa dudok d seat depan, jadi aku nangga
muka Farid Kamil tok dgn clear nya, nang charismatic jak dirik nya 
ngembak watak as a Kasyah.


Makin pas nya nguntin ambut pendek ya...
OMyG.... Kenak aku boleh jadi cair oleh nya tok o?
Erm... Mesti da salah sorg dari ktk org tauk nak?





Sapa2 yang sependapat, mesti dapat merik komen pasal tok... 
Oh, Farid Kamil... Mun ku pandey dapat berjumpa ngan nya indah ho....
Memang akan ku padah, betapa nya ensem...
aie, heh....
Tetak dalam diam jak aku ngenang cita tok ...
Oklah, Im off to go to work now...
c u ols in other part of my story ya....


No comments: